alexandraf

Alla inlägg under december 2009

Av alexandra fryk - 31 december 2009 15:54

Jag har kommit fram till att man fan klarar sig bättre utan kärlek.

Nyårsafton..


Sitter bara hemma, ska snart färga håret eller utväxten rättare sagt 
Sen måste jag börja göra mig i ordning, eller det skulle jag verkligen
behöva göra nu, ska vara klar om 2½ timme och jag har inte gjort ett skit
än, ja vet inte ens vad jag ska ha på mig & det brukar alltid vara det
största problemet för mig, kan nog stå i 2 timmar och välja kläder!
& säkert byta 500 gånger om. haaha! 


Ikväll ska jag & Therese äta middag hos min mamma i huddinge,
förätt, varmrätt, efterrätt och de är värsta grejerna , bästa , bästa.. :)
Sen vet  jag faktiskt inte hur planerna ser ut. Men det kommer bli

en bra nyårsafton, jag är öppen för alla förslag. 


Gårdagen..
Var helt mysig, var i skärholmen, ikea, citygross, kungenskurva, 
typ same shit, men men :) med min mamma så handlade vi kläder,
men jag tycker mellandagsrean är överskattad, för det finns ju
knappt något BRA på rean, ja hittade iallafall ingenting på redan.
Värdelöst! Men ja hittade, en kofta, linne, skor, och lite annat
shit , fast inget på rean. Like always! City gross var ju bara ett
skämt, hur mycket jävla folk som helst.


Vid 8 möte jag min älskade vän Bolling så åkte vi & hälsade
på andra älskade Bolling i gullmars, sen möte jag och lilla bolling
therese & de i fruängen runt 12 och smällde smällare, det var
lite mysigt, men bara överdrivet kallt. Så det blev inte så
lång varigt..  


Gott nytt år & ha världens bästa dag.
imorgon är det ett NYTT ÅR med massviss me NYA möjligheter! 

Av alexandra fryk - 30 december 2009 14:54

Jag älskar min Mamma mest utav allting.
Det är den finaste & vackraste personen i mitt liv.
Det finns ingen som min mamma .. Hon är bäst! 

Av alexandra fryk - 30 december 2009 14:32

Man bestämmer aldrig vem man faller för. Eller till en viss del, men ibland kan det gå
helt fel, att tycka om någon som man egentligen inte får tycka om. Det gör alltid situationen svårare. & man blir bara konstig i hela kroppen utav det!


Varför kan det bara inte vara lite enklare?
Only time will tell..

Av alexandra fryk - 30 december 2009 14:01


    you wont be laughing boy, when i’m not around i’ll be okay..

 
Tisdag.

Va först och åt med Therese, Smör & Elin, haha det var en rolig middag..Speciellt för Smör, nä!


Efter middagen gick vi hem till Elin, sen mötte Elin & Smör,
Ogge så hyrde dom film medans ja och therese satt hemma hos elin.
När dom kommer tillbaka har elin köpt massa smällare , haha så himla roligt. Jag blir exalterad som ett litet barn av smällare. Tycker det är as mysigt!! När vi stod där ute ,kasta Smör en smällare nära mig,så jag skulle bara putta på honom men råkade putta honom över ett staket, haha såg så himla roligt ut..Smör du kanske borde hållt på med volter!


Onsdag..
idag ska jag fan shoppa , det ska bli mysigt.
Det är alltid mysigt & vara med min älskade mamma.Bästa någonsin :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

you know that i want you & you know that i need you baby.. i want it bad, your bad romance..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards