alexandraf

Direktlänk till inlägg 6 februari 2010

sockerkaka..

Av alexandra fryk - 6 februari 2010 17:46

nu sitter jag & therese & väntar på att våran goda sockerkaka ska bli klar.
Igår var jag så sjukt keft, haha.. ja somnade nog halv 2 för jag var så d-rak
och så grymt sliten!!

Bara ordet tillsammans gör mig rädd, man är så fast då.. Då förstörs bara allt.
Det är bättre & bara vara, iallafall för min del, att man bara är varandras
utan ordet tillsammans, det gör ju mig bara stressad.. Det kommer ta år
innan jag vill vara tillsammans med någon.. att vara så fast igen, nej inte nu!
Jag behöver mig själv & inte någon annan & tänka på .. Just chillin!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra fryk - 22 mars 2010 16:29


     Jag måste faktiskt säga att jag aldrig haft en sån bra pojkvänsom jag har. Jag har aldrig haft det så bra med en person somjag har med min älskling. Du gör mig lycklig varje dag och varjedag är lätt med dig. Jag tänker inte släppa taget om d...

Av alexandra fryk - 6 februari 2010 18:39

      Jag älskar dig min prinsessa..Du betyder allt för mig!<3 ...

Av alexandra fryk - 3 februari 2010 19:18

Jag vet inte varför jag stör mig så mycket på dig. Men du är ju så fjortis, jag mår seriöst psykiskt dåligt utav dig. Jag blir arg så fort jag tänker på dig.Men ändå tycker jag så himla synd om dig.Vem säger att man aldrig mer ska bli kär, när man bl...

Av alexandra fryk - 3 februari 2010 17:54

du får mig att må bra. :)Sitter hos mamma i huddinge & tar det lugnt & blir lite fet.asså jag små äter hela tiden när jag är här & det får jag absolutinte göra.. Snart ska vi äta jätte god mat som vanligt hos mamma!Ikväll vet jag inte hur planen ser ...

<3

Av alexandra fryk - 1 februari 2010 14:13

jag tycker om dig!

Presentation

you know that i want you & you know that i need you baby.. i want it bad, your bad romance..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards