alexandraf

Alla inlägg under januari 2010

Av alexandra fryk - 29 januari 2010 20:04

Torsdag..
Åkte med mamma & kollade på inredning och ny säng. Jag va så trött och hade absolut ingen lust att gå runt & kolla på nya soffkuddar eller lakan osv.. Efter vi kollat klart på inredning, åkte vi till nya Gallerian vid Rondellen vid Ikea , box gallerian? - Shit vilken tråkig Galleria, enbart inredning och sängar, helt lite folk, jag förstår faktiskt inte hur dem lyckas ha de öppet.. Tillslut kommer vi in till Kungsängen men vi va tvungen att vänta på hennes man i typ 20 min , när han kommer dit så kan dom inte bestämma sig, och jag höll nog på att somna i varenda säng jag provade. Efter 1 timme & tio min kommer vi ifrån säng affären. Men dom köpte en jätte skön säng :) Efter det följde jag med hem till dem i huddinge, duschade, fixade mig, åt wok. Sen drog jag till Elin , sen svanen sen blev det
Thai tigern, helt okej ställe faktiskt.. 

Fredag..
Vaknade kvart över 8 på morgongen , kunde inte somna om, ångest..
Gick till Elin vid 12 , sen drog vi & käkade på Lugano.. Sen blev det hem till
tess,
efter det drog jag & Elin till systemet , och handlade fett me mycket grejer :P
Nu sitter vi hemma hos Elin , äter chips men är ändå sjukt mätta.. Sen har vi 2 semlor också, haha helt feta.. Det här kommer bli en fet kväll, film & fettogrejer! 

:)  

Av alexandra fryk - 28 januari 2010 13:18

Nu sitter jag hemma hos tessan, sitter & tänker på hur allt bara kan förendras
på en dag. allt som funnits runt mig varje dag i tio år ska bara försvinna nu?
att allt som varit i 10 år är helt plötsligt borta? att jag skulle bry mig såhär
mycket tänkte jag aldrig. men det gör så himla ont & jag är så rädd att den nya
verkligheten kommer vara så mycket sämre? 2010 det nya bra året, a fast ne!

Måndags & tisdags var dom bästa dagarna på länge.jag hade så jävla bra båda
dagarna. Tisdags var ett extra plus, var först i stan med Tessan & Elin , gick
runt i timmar, åt frukost , kollade kläder, elin shoppade sen kom Andre & Munk
Sen drog tessan hem, så vi gick till Falken där Smör var, började att man skulle ta
1 öl men det slutade med 12-13-14, ingen aning! - Tillbaka till falken, richard, tessan, igge, max kom, sen drog elin & igge. Tyvärr! Efter falken gick vi till Karla och efter karla blev det biljarden sen blev de en nattbussfärd man absolut inte minns.  Men jag hade riktigt roligt faktiskt!

Onsdag; var tvungen att gå upp 9 , eller egentligen 10 men vaknade 9, as as as-
bakis, om inte tillomed fortfarande full, möte tessan kvart i 11 i Liljan drog till
Arbetsförmedlingen, va på möte ca 15 min, efter det drog vi till Tess & slappade,
drog till Elin på kvällen satt där och snackade & lagade till Kyckling sallad.. Men elin satte på vattnet och skulle koka pasta men den hade hon glömt köpa eller vi.
Sen drog vi till karla sen drog ja o tess hem till tess.. :)

<3 bara du.

Av alexandra fryk - 25 januari 2010 12:18

Som en jävla smäll i ansiktet.
Men mitt hjärta, jag är precis här, precis som då när du kommer hem!
<3

Av alexandra fryk - 24 januari 2010 19:13

Söndag..

Ska bli så jävla skönt med en ny vecka, vet inte varför men jag vill bara
att det ska bli måndag nu. Den här helgen har varit för lång? & så brukar
man aldrig tänka. 

Fredag var rolig, hemma hos elin och drack sen karla en stund, heeelt okej.
Lördag var jag , Elin, Tessan, Oskar, Smör bara hemma hos
Elin och slappade. sen gick Oskar och Smör.. Vid 23 drog jag, Elin och Tess
till karla, var bara där en snabbis och tog 2 öl . sen gick vi till Elin.
Vid 4 tiden gick  jag & Therese hem till henne & sov.


Idag har jag och Therese bara slappat hemma hos henne , sen gick vi hem
till mig en stund och nu sitter vi hos Elin & har ingen aning om vad vi ska göra.

Fan va jobbigt det här är.. Mycket jobbigare än vad ja hade tänkt mig! 
Jag saknar dig min kärlek.. 

Av alexandra fryk - 23 januari 2010 21:16

Fattar inte ens att jag kunde tvivla på dig.
Nu förstår jag verkligen vad du betyder!
Jag tänker på dig hela tiden.. <3

Av alexandra fryk - 23 januari 2010 17:37

fan va jag önskar du också kunde vara hemma.

Jag saknar dig.. så jävla mycket! redan.. helvete..

Av alexandra fryk - 22 januari 2010 13:20

Idag var jag på Arbetsförmedlingen och hade möte.
Jag ska börja plugga igen , till säljare, jag känner mig så
jävla bra. Slippa jävla jobbtorg!! Säljare är något jag vill
vara & det ska bli skit kul att få utbildning i det!


Efter arbetsförmedlingen gick jag och tess till Liljans Galleria
och Therese köpte jätte fina jeans, sen möte vi Elin och gick
runt lite sen åkte vi till Fruängen och gick på systemet och det
blev sthlm festival tills ikväll, sjukt gott...
Längtar faktiskt som fan tills ikväll, tror det kommer bli riktigt roligt..
__________________________________________________


Jag saknar dig & jag kan inte sluta tänka på dig.
Jag hoppas allt är bra .. Glöm inte att jag tycker om dig!!
Bara du!

Av alexandra fryk - 22 januari 2010 00:56

Jag tänker på dig.
Nu vet jag vart du är!
Jag saknar dig.

Presentation

you know that i want you & you know that i need you baby.. i want it bad, your bad romance..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards